CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 6, 2012

mimpi ke kenyataan


haa haa... mimpi atau kenyataan... akhirnya camera yang aku idam idamkan dah pon ada dalam tangan.. yeayy... aku jenis tak kesah ape jenis camera pon.. asal dslr dan paling penting canon dan nikon sahaja... disebabkan aku dah pergi kursus fotografi...memang jelas aku tak pandai pakai nikon...so.. jeng jeng..


 disebabkan aku terlampau jakun @ erti kata lain excited dan sangat bersemangat kan.. yelah xsampai 24jam lagijadi hak milik kekal.... so aku beria sangat kan.. maklumlah..kerja as a junior account nie dengan gaji yang begitu ciput... so aku tersangat BERIA.... ahahahha dang dang!!!

sebenanya aku servey yang macam yuna je yang mampu milik baru rm1800-1999.. tapi bila dah kena bodek2 ngan orang kedai... so aku bersemangat nak beli 550d... sebab die lagi best dari 1100d.... so dah dapat harga yang menawan tu... tetibe terpikir nak pergi lowyat... nie dah siap2 sedia cash nak beli sungguh2.. idaman lah konon nye EOS550d nie.. 

tadaaa EOS550d



sampai2 sangat kecewa.. satu lowyat takde stock EOS550d tu.. depa kate canon tak kuarkan dah model tu.. jadi aku pasrah nak amek yang yuna je.. smpai lah last kedai memang dealer canon punya la... so dengan bebelan saleboy tu.. akhirnya aku terpaksa jugak amek dengan rela sambil menangis sebab sayang nak perabihkan cash yang ade... sedihhh... tapi suke..

last skali.. tadaa..EOS600d






 ehemm.. so semangat nie nak balik kampung... nak jadikan si aina tu sebagai model pertama buah hati aku nie... yeayyy.. poyo kan... mcm org lain takda ja... hehehe




No comments: