CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 4, 2012

orang mati kena bunuh dirumah ku..






owh yeayyh.. tajuk je pon menyeramkan... semalam.. sehari suntuk bejalan ngan en tunang dan bff cik fadhillah... pegi ambil stock niaga.. sambil-sambil servey barang hantaran.. cik fadh sakan shopping ngan kakak dia... ahahah

balik rumah ngam-ngam sampai mgrib.. smpai rumah terus baring sebab keletihan naik tangga tingkat 7 tu... rutin harian sebab lif rosak dh bape lame dah.. tetibe telelap.. dan tersedar sebab rumah bising suara budak2 besembang ngan housemate... pehhh kuat betol...

aku pon sarung baju sopan, suar sopan..keluar.. nak tengok sapa... keluar2 budak rumah muka cuak cakap.."rin budak2 nie cite rumah nie penah org mati kena bunuh. dlm bilik rin" wah..meremang bulu roma.. aku kuatkan juga kate.. eh mana ade lah.. merepek je korang nie.. dh bace yasin selalu xde apa lah.. tapi dalam hati tuhan je tau..

pasmandi... aku mengemas dapur.. kemas peti ais.. kemas segala kemas.. smbil sembang ngn house mate...budak tu cakap.. makayah depa xkasi main kt tangga depan rumah aku... sebab kes tu la... ouchh rasenya budak budak tak pandai menipu... aishhh seram aishhh... tido pon tak nyenyak... nak nagis pon ada...

malam nie, nak tido mana yek.. aduii hati x tenang.. aku dah la penakut... tambah pulak cerita tu.. lagi lah takot... :'(  ... cerita ngan kakak ofis nie.. die kate try tanya jiran.. kalau tye owner mmg tak mengaku la kan.. tapiiiiiii, takut la..kalau dh tanya dah tentu taknak duk rumah tu lagi... nak duduk mana dalam duit nak pakai bnyak nie... sob sob.. nak tompang umh kakak aku.. jauh sangat kat nilai.. kol bape nak kua g keje... uwaaa.. mak tolonggggggg

4 comments:

Nurul Asykin said...

Rumah yg pernah akk dtg tu ke ?

cik erin said...

yeee akk... tp tak tau betol x... sebab belom tanya jiran lg

CikNana said...

boh..baik tnya jiran la..;)

cik erin said...

kalau tanya jiran.. kalau betol mmg rumah tu pnh jd sesuatu.. cmne? mesti takot nak duduk dah... xsanggup... :(