CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 10, 2012

mengemas untuk keselesaan

haa..haaa.. semalam pas balik kerja... dah terpikir nak buat ape.. kemarin dah mengemas dapur dan hall..semalam dengan tekad mengemas bilik.. sumpah bilik dah macam tokang pecah.. duduk sorang tapi hampeh..pemalas nya saya..

sama jugak ngan rumah tu.. wlaaupon tak ada orang kat rumah..balik balik kecah.. macam ade anak kecik.. bila dah duduk rumah, baru kemas sikit.. lege.. selesa... happy..

macam tu sekali.. wah.. hahha... sedar tak sedar..kemas punya kemas, tengok jam dah pukul 1 pagi.. gile! esok kerja kot... pas siap terus mandi, sapu cream,makan ubat dan tido... harap esoknya tu tak terbangun lewat nak pergi kerja... naklumlah pekerja yang berdedikasi... LAH SANGAT...

gambar sebelum :- belakang pintu.. erkk 


:- tempat makeup,almari buku dan arghh geli tgk



:- tempat letak beg beg yang pakai tak pakai ja
 


lepas siapp...puas.. rasa selese je nak tidur malam tu dan hari-hari selepasnya nie.. yeayy... seronok sangat rasa kalau duduk sorang-sorang.. boleh wat hal sendiri..nak balik rumah lewat ke..xnak balik ke, nak makan megi ke, nak makan nasi ke.. xde sape nak amek tahu , amek hati....diulangi SERONOK..

:-katil bujang ja..maklumlah bujang lagi kan... pink pink gitu 
katil saya 2 tingkat oke..maklumlah senang kawan datang nak lepak2 ke kan..


:-belakang pintu yang sudah dikemas  :)


:- opss tudung - tudung sarung disusun disini dengan rapi..mudah untuk dipakai tanpa digosok..
*pemalas~
 

:- draweryang kiut... ohsem..


:- nampak tak gambar sapa kat situ... tu en tunang yang tercinta... <3
bakul tepi tu bakul baju kotor..(belum dibasuh) banyaknye baru seminggu
 




yang gambar konvo saya dan en tunang tu... rekaan sendiri je.. hasil dari kelender terpakai..

2 comments:

CikNana said...

rajinnya mengemas..:)

cik erin said...

rajin..rajin sgt tu... heheh