CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 10, 2012

kuatkan semangat ku ya Allah

Ya Allah..
jika kesedihan ini membuat ku ingat padamu..
biarkan..
ya Allah jika sakit ini buat aku sentiase mengingatimu
maka biarkan

aku selalu dengar... jika kita memasang niat untuk berubah ke arah yang baek... memang banyak dugaan nya..
ya , dulu aku jahat.. mulut aku jahat... tapi jahat jahat aku, aku tak penah lupa kawan yang berjasa untuk aku..
ya, dulu aku melebihkan lelaki/kekasih berbanding kawan-kawan.. tapi sekarang aku sedar kawan adalah segala-galanya.. Tuhan maha kuasa.. die pisahkan kami sebab die sygkan aku..
tapi... bila pintu hati terbuka untuk berubah.. bertaubat... 
kearah yang lebih baek.. macam-macam kata cacian yang dilemparkan...
kata-kata yang diberikan oleh seorang rakan yang pernah bergelar sahabat... owh sahabat... 
rakan yang banyak aku bantu ketika mereka susah...rakan yang banyak aku korankan demi masa depan kau kawan...
at last, ini yang aku dapat.. setelah sekian lama aku pendam.. aku diam... akhirnya kau dtg mengganggu emosi aku..
ya aku terganggu... disebabkan kau.. aku tompang gembira ats berita big day kau.. tapi perlukah kau sms aku untuk menjemput dengan ayat berbaur perlian..
thankz atas jemputan itu.. tapi sorry, kaki xdapat melangkah...
hati sakit..
hati benci..
aku buangkan jauh2.. chill chilll... nasib baek ada en tunang yang sentiase menasihati aku..
"mulut orang kita x boleh tutup, bia die tertutup sendiri"
owh ya Allah, andai engkau memberikan dugaan ini keatas ku... aku terima, tapi pintaku, berikan kekuatan padaku sebesar-besarnya...

sebelum aku sah menjadi isteri kepada suamiku... aku mahu buang semua perangai lama.. bunag jauh2... buang sampai tak nampak.. buang sampai xiggt... alhamdulillah.. terima ksih ya Allah atas ujian ini.... aku bersyukur... kau kuatkan hati aku..

No comments: