CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 15, 2012

kerenjatan emosi

apesal ntah arini rasa emosi nie terganggu...mula mula sekali... blog nie buat hal.. dok try nak update baru je.. xleps.. xlepas... pasai apa ntah.. bengang aihhh... 

se minggu nie rasa tak sedap badan..bermula dengan sakit mata yang lebih kurang series jugak... kene tembel tu... sakit woo... pagi-pagi bangun tido rasa gatal bijik mata nie... tengok2, ade ketul.. owh tembel nie nk tumbuh lah ie.. tp jenis yang x amek berat hal tu... langsung xg klinik apa suma.. sampai sudah mata bengkak sebelah... tangan yang gatai nie pon dok tonyoh tonyoh jeeee...



nampak tak muke sedih tu.... xtao nak gambarkan macammane.. sedih sebab dh lama tak balik kampung ja... lepas tu hari khamis dalam kata sakit mata nie... tetibe pulak la datang alahaan... sebab minum air yang masuk syiling pastu kua air tu... gua rasa air tu xsesuai ngan badan nie... terus naek merah- merah satu badan... kat kaki la banyak.. jadi, saya mengambil keputusan ke klinik panel... (xpayah bayar, cmpany tanggung) hua3... lepas tu.... doktor tanya nak mc tak? saya jawab TAKNAK.. taknak ok.. taknak... pertama kali xnak mc memandangkan 18 dan 19 nie gua dah siap2 amek cuti nak balik kampung selama 4 hari.... hahahahah(gelak jahat)

mata nie naek merah hari sabtu... kebetulan pulak sabtu tu jumaat kena hujan yang lebat sangat..memandangkan gua nie jenis manja telebih... gua TERdemam jap 2 hari... tambah pulak dengan selesema.... syokk betol... sampai hari nie.. selsema tak baek2 lagi.. sakit kepala pulak datang... sebab kepala nie berat.. banyak sangat dipikirkan... adoii...kawin nie perlukan komitmen yang besar (kalau jenis bajet2 xbapa nak mampu).. kalau jenis yang berduit nie xpyh pikir... pegi je google, search "wedding planner" keluar bersepah-sepah.... xpayah duk sakit kepala sampai nak demam macam aku nie..

haishh.. membebel aja... okelah sambung kerja.. byebye

No comments: