CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 17, 2012

bersembang bersama rakan

malam tadi sembang dengan ain..sembang tentang masa lalu.. pembuka cerita tentang rakan..tentang rakan kami. sembang punya sembang tersentuh tentang masa lalu.. dimulakan cerita tentang masa lalu ain.. kemudian aku... rasa begitu terseksa meluah.
owh rupanya aku masih tidak boleh memaafkan nya.. hari demi hari aku teringin nak memaafkan orang sekeliling aku.. orang yang pernah mengkianati aku..orang yang pernah menyakiti aku.. tapi apakan daya.aku mempunyai ssatu sikap buruk.. aku pendendam.. 
ya Allah.. andai aku mahu berubah, bantu lah aku... bimbing lah aku..
aku bersyukur DIA telah mengahadiahkan aku seorang yang sangat penyabar untuk membimbing aku satu hari nanti.. dan aku belajar.. belajar menjadi menyeri untuk dia..

ya Allah..kau permudahkan urusan kami... aku bahagia bersamanya.. terima kasih kerana membahagiakan aku.. terima kasih kerana menghargai aku.. i love you... 

No comments: