CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 19, 2012

aku maafkan kau


 

berakhir segala nya hari ini.. hari ini aku maafkan kau dah akan membunag segala apa yang tersimpan di hati... aku tak pernah mendoakan kau supaya kehilangan orang yang kau sayang... tapi cukuplah sekadar Allah menyedarkan bahawa pentingnya perasaan orang yang menyayangi kau...

dengan ini aku mengistiharkan bahawasanya kau bebas dari dendam aku.. owh yeayhhh.. xnak ade pape perasaan marah, benci dan sebagainya antara kita... 
thank you...


macamne nak tau aku boleh terfikir nak sms kau.. sebab sejak sms kau aritu..aku selalu tertanya..kenapa kau cari aku.. owh akhirnya aku dapat jawapan... karma... 
Allah maha adil... sekali kau buat orang jatuh..kau mungkin akan dibalas... bukan aku, bukan dia.. tp Allah yang akan membalas... then, thank you kat liyana  sebab cerita semuanya kat aku...
hope liyana kuat.. restu ibu bapa memang penting...kalau mereka xrestu.. tak ada guna.. tabahkan hati.. dan selalu inggat yang Allah akan beri yang terbaik untuk kamu...
untuk redduan.. perjalanan hidup kau panjang lagi... insyaAllah Allah akan bagi kau yg better dari liyana... 
and now.... semuanya selesai.. tiada dendam.. tiada perasaan benci dan sebagainya... 
semoga korang semua berbahagia..
and.. untuk shukri... dont worry... 
lembu diikat pada tali... manusia diikat pada janji..
itu janji aku..itu aku tunaikan... thankz syg...
much love...

2 comments:

farah khairi said...

bagos la erin..xde dendam2 dah.masing2 dah ada life sendiri kan. sy doakan yg terbaik je utk awak dgn bakal suami n busu jugak.

cik erin said...

yeayyy...tu lah..harapkan macam tu jugak...die msj n sy msj..akhirnya dh xde dendam... insyaAllah die jumpe better dr bdk tu