CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 28, 2013

28 weeks pregnancy




alhamdulillah... 
harini dah 28weeks pregnancy.. happy tak terkata.. bedebar pon tak terkata..tak tahu ape nak luah dalam hati ni.. kejap je masa berlalu.. belum 1tahun kawin dah ade anak sorang.. rezeki Allah nak bagi cepat.. alhamdulillah... 

selama masa mabok.. selama masa sakit.. suami selalu membantu.. sangat membantu.. selama berpuase, suami lah yang bangun sahur masak memandangkan isteri die keje pagi dan die kerja sendiri... alhamdulillah syukur... 
dapat jugak berpuase dengan jayanya walaupon 5hari ponteng akibat vommit yang terlampau...

nak kata rezeki baby, ibu dapat bonus 1bulan utk sambut raya.. dapatlah ibu simpan untuk beli barang-barang baby..hihihi

sebenarnya aku tengah bosan teramat sangat..nak buat kerja sistem problem.. so alang-alang dah free ni, nak cerita sikit.. macamana boleh tau aku pregnant.. nikah 26hb jan.. 2minggu kawin period.. so xde lagi.. sebulan lepas tu, period tak datang-datang.. tarikh sepatotnya datang ade darah keluar.. sikit sangat..merah lagi.macam biase pakai pad.. nak mandi malam, tengok takda... pelik.. esoknya xde.. still berjaga2.. 1ari lewat.. 2hari lewat.. 3hari lewat.. dushhh!!! 4hari lewat pegi hantar mak mertua ke KLIA menunaikan umrah..balik tu, jemput hubby kerja... 

so dengan tak sabarnya, beli lah kat farmasy pregnancy test.. beli yang rm8 tu ja... pastu pegi kedai nak minum2. dengan adik ipar dan gf dia... punya lah xsabar, sanggup aku pegi bejalan ke shell nak pergi toilet punya pasal.. hasilnya tadaa.......................



xnampak line satu lagi... so hampa sangat .. tapi paksa jugak hubby beli yang mahal sikit.. yang digital. hubby cakap ye dah tu.. tapi tak percaya, sebab line pudar sangat.. siap cakap, xpe pakai duit saya.. sobs.. punya lah kan nak jugak beli... last2 hubby singgah jugak farmasi time otw nak balik rumah..

sampai je kat rumah, xsempat bukak tudung terus pegi toilet.. lepas tu kena tunggu lame kan.. bende alah tu kena terbalikkan tunggu die keluar... hubby pegang.. 

tup keluar "pregnant"

hubby cakap ye dah ni... aku still tak percaya... aku cakap takut keluar "no" tunggu punya tunggu... 
tadaaa......


menjerit aku laki bini.. happy nye tuhan je yang tau... malam tu jugak hubby call mak die kt mekah... mintak doakan.. 





sepanjang pregnant.. aku takde lah ngidam bukan-bukan... baik ank ibu.. hehehe cuma awal-awal aritu je ade ngidam mee siput dari johor... jauhkan.sungguh.. nasib ade kawan syg aku yang import dari kota tinggi.. dapat lah makan. nyumnyum... hahahah



No comments: