CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 19, 2012

rubber stamp corak-corak

cantik tak?? aku buat macam nie je.. untuk tempek kat atas paper bag yang nie ... nie border die je... dalam die lebih kurang macam nie...


tapi tarikh tu dah ditukar kepada 27.01.2013... atas sebab sebab yang tak dapat dielakkan.. so shukri pergi tanya kedai tu, kalau nak ubah berapa rm? die kata kalau nak ubah dalam tu, kena rm25.. aku buat nie baru rm30.. so aku cakap.. dah takpayah nak memabazir... biar saya buat sendiri.. dengan jayanya aku potong sendiri tarikh tu.. dah oder rubber stamp baru untuk tarikh sahaja hanya rm6.. jimat kan.. cuma dua kali kerja la, xapa...adik aku masih cuti sekolah lagi.. ade 3 orang adik.. so, ape lagi.. gunakan mereka seadanya.. yeayyy!!! hua3....

rubber stamp nie kalau nak tempah..kena bawa contoh.. dan makesure contoh yang dibawa tu kaler kena terang.. senang depa nk tiru....

No comments: