CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 18, 2012

goodie bag

entah kenapa aku seboleh-boleh tak kasi mak beli paper bag yang elalu orang bagi time wedding.. konon0konon nak jimat sangat lah kan.. aku tak tahu lah berapa jimat aku untuk paper bag nie..
sebab aku langsung tak pernah nak servey berapa harga untuk paper bag macam nie


biasenya paper bag macam nie je orang selalu bagi..orang kampung aku lah...zaman kakak aku dulu lebih kurang jugak macam ni.. tapi ntah kenapa aku tekad nak jugak cari paper bag biase.. yang orang jual keropok , pisang goreng tu,.. cuma bseze nya yang tu xde tapak. yang aku nak nie die ade tapak.. so , comel.. hahahahah


yang macam nie je aku beli.. saiz yang kecik sebab aku pon tak tahu ape yang mak aku beli untuk isi barang-barang dalam tu.. biasenya isi telur @ gula-gula kan... pastu ade keropok..pastu ape ya?? ahahah aku langsung tak tahu..pandai-pandai lah mak nanti..hihihihi


lepas beli aku seboleh-boleh call mak bagitahu yang jangan beli paper bag.. sebab aku dah beli.. aku nak jugak buat macam ni.. walaupon nampak sangat tak berapa menarik..hihiih tapi apepon, aku buat ape yang aku suke.. bukan buat ape yang orang suke...


aku beli kaler putih 500pcs dan brown 500pcs..saje beli lebih sebab kalau tak habis boleh guna untuk apa-apa je tak kesah... dan bende alah nie xmahal pon..

1paket ade 100pcs = rm12.00
so aku beli 1000pcs = rm120.00 ..murah kan..


lepas tu nak padan kan dengan paper bag nie.. aku cari dolly paper...



1 peket ade 250pcs = rm6.00
4 peket ada 1000pcs = rm24.00

plan aku nak cari kaler purple.. nak buat 500pcs putih.. dan 500pcs purple...
tapi sebab takda.. kedai yang jual kaler2 pon dah habis stock.. then aku beli lah jugak semuanya kaler purple... tapi kan.. kawan yang baek hati lagi tersayang tu... nak tolong celopkan dolly nie ngan kaler warna purple.. so, aku cari cari kedai jual pewarna kat kedai cake... jumpa kaler purple.. dan sudahnya, aku pos kt die.. thankz zana sayang .. sebab nak tolong kawan kau sorang nie...

semua-semua nie aku beli kat chowkit... nie alamat kedai tu.

PERNIAGAAN WAKIM SDN. BHD. 
Wakim Plastic Industry Sdn. Bhd,
No. 55B-4, Lorong Raja Bot, Kampung Baru, 50300 Kuala Lumpur.

No comments: