CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 8, 2012

permulaan cita-cita

ehem..lama dah nak cita..tapi asik lupa ja..

sekarang aku dah kerja baru...
kerja bahagian akaun.. memang sakit.. pening kepala..
tapi sekarang aku dah semakin bahagia sebab dah mula nampak permulaan cita-cita aku:)
 

BENDA nie yang aku idam-idamkan selamana nie..
akhirnya dapat juga...
besusah payah inteview sana sini.. sebab nak kerja dalam account dept.. kemain lah susah..
most of company memang nak pengalaman.. tu lah susah.. sebab tu la aku tersangat lah bersyukur sebab dapat peluang ni... kawan-kawan aku ramai je yang kerja lari dari bidang dieorang.. sedih uh..

setiap hari aku belajar sesuatu yang baru.. seronok sangat:)
cuma kadang-kadang aku ni macam tak buat kerja sebab aku excited sangat buat sampai siap..pastu xtao nak buat apa lagi.. so, online jela keja aku..hahah
nie meja aku.. comel kan.. tersusun aja.. ;)
 
 
daripada aku langsung tak tahu nak guna system, sampai dah master dah.. wah master.. takda lah..masih lagi belajar.. seronok..kadang-kadang pening kepale.. tension...hihihihih
 
kawan-kawan sekerja pon oke ja.. takda masalah.. tak tahu boleh tanya.. psgi-psgi kami akan bekelah..hahah break1st sesama.. sweet je.. :p
 
 adalagi laki-laki yang dayus tu.. tapi takda pict dorang.. so, laen kali je la yee... peacee :)

semoga Allah akan membuka jalan yang luas untuk aku:)

No comments: