CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 1, 2011

bUaD awAk yAng sAya SayAnG

buat awak yang saya syg...
saad waktu bersama awak..sy lah org yg paling bhgie sekali mendpt cinta dan kasih syg dr awak.. sy iginkan awk bahagie bersama saya bukan kerana harta..juga bukan kesempatan tapi kerana cinta saya terhadap awak.mungkin sy merimaskn awak selalu tp saya harap awak sentiasa selamat dan gembira dengan kehadiran saya dlm hdop awak..dgn adanya saya disisi awak , sy yakin awak akan merasa sgt selesa... kerana setiap saat yg saya ada saya iginkn awak.. kerana awak hdop sy menjadi amat bermakna sekali...

kerana awak hidop saaya menjadi semakin indah.. kerana awak mimpi2 saya mungkin akan menjadi nyata... kerana awak saya tekad utk melakukan yg terbaek.. kerana awak sy berusaha utk memperbaiki kelemahan dan kesilapan saya... kerana awaklah saya teroskn hidop meskipon awk bukan milik saya.. dan kerana awak lah saya mengalirkn air mata yg bg sy amat bermakna..tiada pernah sy mengalirkan airmata cinta dlm hidop sy...awak lah insan yg mampu membuat kn airmata sy mengalir kerana cinta.. dan airmata itu tidak akan lg mengalir utk cinta..

awak yg tersayang... 

sy  bukan lah perempuan yg luar biasa yg mungkin tidak pernah melakukn khilaf tapi kerana sy adalah perempuan biasa...
saya tidak terlepas utk melakukan kekhilafan yg lazim dilakukan oleh manusia biasa kerana sy adalah manusia biasa...

setiap kenagan kita akan sy abadikan dlm memori kehidupan sy... tidak kira sama ada awk menjadi milik sy dlm hayat ini @ pon tidak....sy tertanya2 dlm diri sy kenapa awak lebih mempercayai org laen berbanding  penjelasan sy?? pernahkn sy membelakangi awak dlm setiap keputusan yg sy buat??? kenapa awak tidak pernah untuk memberikan sy peluang utk membela diri disaat awak bermain dgn persoalan persoalan???

adakah awak masih sygkn sy seperti saat kita bersama dulu????
adakah awak dah lupakan sy yg pernah hadir dlm hidop awakk???
adakah pelagi dlm hidop awak semakin pudar??? 
adakah matahari awak telah berlalu pergi??

awakkk
sy tetap menunggu awak walaupn sekadar dlm mimpi kerana sy masih sygkn awak sama seperti saat kita bersama.... sememangnya sy rasa bersalah terhadap awak kerana sy gagal utk mempertahankn cinta awak terhadap sy???
seolah2 bg awak sy seorg perempuan yg tidak llayak dlm menjaga kepentingan awak..... 

bagi awak sy hanyalah persinggahan semata2 kerana badai yg pernah dtg dlm hidop awak sebelom sy... 
sy iginkn awak kembali utk meneruskn perjalanan cinta kita di perhentian pengharapan.... 
sy  iginkn awak pulang kepangkuan sy supaya ay dpt membuktikan bahawa sy diciptakan utk awak...
dan awak diciptakan utk sy...
sekian 
i love u mohd redduan othman... mishh u damn much... love u 4 ever n never.. insyaAllah..
 

No comments: