CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 31, 2012

kad kawin aku





eh lagi 26 hari lagi nak jadi bini orang... ish debar.. mampu ke pikul tanggunjawab ini.. semoga menjadi isteri yang baek kepada suami aku nanti... hurmm lagi beberapa hari je lagi.. tapi macam2 dugaan yang dapat.. kad undangan tu udah ler kemain lama hantar tempah..sampai kena call baru tahu dah siap. pelik!.. buat yang murah je pon.. pastu yang ready made kot. buat pon 1000pcs je.. lagi ade problem..

MENYIRAP!!!

tapi aku still cakap fon bebaek ngan orang tu.. pelik sangat..pasal aku tempah kad yang ready made.. so macamana boleh ade salah lagi.. yang aku pon satu, boleh tak cek betol2.. sebab pk owh READY MADE kan... hurmm.. sedih! sedih giler... 1000pcs mcm tu je jahanam.. takpa lah redha..


undangan majlis kesyukuran... nasib baik bukan pertunangan.. still boleh pakai.. shukri bagi je kengkawan dia.. aku tak lah.. hantar balik kampung.. bagi mak untuk orang kampung... dan dengan betungkus lumus pegi shah alam lepas kerja hari jumaat untuk tempah kad lain.. nak urgnt.. so die cas rm1.70/pcs.. okeilah xamek byk...

rabu nanti pergi amek... sobsob  :'(



simple ok lah kan dari yang atas tu... hahaha hurmmm terima kasih pada abang-abang yang betungkus lumus buat secepat yang mungkin.. 3 hari je siap... dah la selase cuti... mekasih la bebyk... 

so tadi kakak kat kampung call.. suruh aku buat sticker utk kad yang atas tu.. tampal kesyukuran isi perkahwinan... okelah petang ni nak g hntar print.. huh semangat.. dan aku baru jugak tahu yang area kelantan dan terengganu memang guna "majlis kesyukuran"...

No comments: