CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, November 22, 2012

pelik dan pelik



aku selalu online facebook pakai blackberry sahaja.. screen yang kecik memang membosankan.. lately nie selalu sangat bace status mengarut sorang budak... tapi tak dapat nak stalk dia, pasal pakai fon kan susah..

jadi...

pagi-pagi tadi aku sampai ofis. elok-elok je online, nampak dia uopdate status...


so, dengan rasa bersungguh aku pon komen kat situ... heheh saja nak kenakan..
dalam masa yang sama aku pon pergi la wall die dengan harapan nak stalk dia.. lah kawan adik aku rupanya.. pernah stay rumah aku..pernah join kami makan-makan waktu melawat adik aku kat hostel... hihihihi budak sekolah okeilah.. tetibe ade orang like..

bile aku bukak notification tu.. tgk, eh kenapa tak boleh komen... hihihi die dh remove aku daa... maaf dik... tapi hidup tu jangan lah nak sombong sangat.. dari start budak-budak sekolah cuti.. kerja awk nie mengupdate nak memaki orang je.. eloklah awak dh remove akak yang tak seberapa nie.. kurang sikit dosa akk dok membebel sendiri.. hihihih


tengah aku nak bukak wall die.. pub!!! keluar menantang nie.. yelah dia kan dah remove aku.. tapi tak apa lah... heheheh bye bye dik...

No comments: