CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 5, 2012

holiday with love one

kemarin aku balik lipis.memandangkan buah hati kesayangan tu ajak sangat.. jadi aku ikut la.katanya my mother in law nak ajak pergi cameron highland.. memandangkan aku ni spesis yang jakun sikit.. jadi sedang elok la aku setuju nak ke sana..
dalam waktu jumaat tu aku sakit perut gila-gila punya (sakit pempuan) lepas kerja, kekasih hati aku jemput balik kerja terus gerak ke lipis dalam pukul 5.30 petang tu.. dengan jalan yang agak sesak tu.. almaklumlah ikut MRR2 tu.. terpaksa lah hadap.. aku pun tidur je lah dalam kereta.. kecian sayang ku terpaksa drive sorang-sorang..hihihih penat gila..dah sampai lipis je aku lah orang paling seronok sebab dah tak larat duduk dalam kereta..nak baring , nak baring menjerit-jerit dalam hati kecil ku.. cewahh..hahahah

 dah sampai pun padang tengku ni.. ini rumah parent en shukri .hahah gedik kan.. sampai dalam pukul 8 lebih malam jugak la..
sampai2 je tak tau nak buat apa.. makngah en shukri tgh masak besama-sama mama nya.. jadi aku hanya menyibuk-nyibuk jek kat situ.... *wink* tid0 zzzzz...

keesokan harinya pagi dalam kol 10 kami pon bergerak ke cameron.. inggatkan mak en shukri nak ikut..rupanya tak jadi.. jadi kami pergi berempat je.. dengan pasangan lagi satu.. 
jom pergi.... 



yeayy.. kami menunpang kereta si juan pulak.. sebabnya en shukri dah penat nak memandu.. hahah
sampai sudah.. thankz sayang for bunga rm *** ni..hihihih cantekk



hehehehe daa... seronok dan kecian kat en shukri nak layan kerenah aku 
selama 2 hari 3 malam tu..  
special thankz you untuk mama dan papa en shukri  selama kat lipis... 
asik makan je.. kenyang.. alhamdulillah...
mak en shukri cakap.. "jangan berasa hati gurau-gurau kat sini..kalau tak REJECT" hahahha 

 *sila abaikan mamat berkata mata hitam tu yaa.. dia penyebuk*
oke bye

No comments: